Saturday, November 10, 2012

Νάντια Μπουλέ: Τα μυστικά της σιλοουέτας της

nadia-boule-386

Η Νάντια Μπουλέ αποκάλυψε τα μυστικά της καλλίγραμμης σιλουέτας της, στο στο Yupiii.
Για την διατροφή της, είπε: «Αυτή την περίοδο τρέχω πάρα πολύ! Έχω τις πρόβες για το “fame”, το ραδιόφωνο…Κουράζομαι, δεν κοιμάμαι καλά και, γενικά, ο οργανισμός μου είναι ευάλωτος. Οπότε, προσπαθώ να τρώω ένα πολύ καλό και δυναμωτικό πρωινό, το οποίο περιλαμβάνει δημητριακά με γάλα ή αυγό με φρούτα. Ωστόσο, φροντίζω να θωρακίζω τον οργανισμό μου, παίρνοντας, μαζί με το πρωινό, υποφαές, αλλά και goji berries -εναλλάξ, μέρα παρά μέρα. Και για να αποφύγω να αρρωστήσω, ειδικά τώρα με την αλλαγή της θερμοκρασίας, παίρνω δισκία με echinacea».
Για το μεσημεριανό φαγητό της, συμπλήρωσε: «Το μεσημέρι, που θα είμαι στις πρόβες ή σε κάποια άλλη δουλειά, θα φάω αυτό που έχω μαγειρέψει από το βράδυ. Μαγειρεύω κάθε μέρα, δεν θέλω να παραγγέλνω απ έξω, μου κάνει κακό. Φτιάχνω τα πάντα. Να, προχθές έκανα καλαμαράκια γεμιστά στην κατσαρόλα. Επίσης, φτιάχνω πολλά φαγητά της ώρας. Φιλέτα κοτόπουλου, μπριζόλες, μπιφτέκια, τα οποία τα συνδυάζω με σαλάτα φρέσκια ή λαχανικά βραστά ή ρύζι»
Για το απόγευμα, πρόσθεσε: «Αν προλάβω και κοιμηθώ το μεσημέρι, συνήθως ξυπνάω έχοντας την επιθυμία να φάω γλυκό. Παίρνω μία σοκολάτα, η οποία αντί για ζάχαρη, έχει ένα φυσικό γλυκαντικό και δεν έχει πολλές θερμίδες. Και λατρεύω τις μαρμελάδες που δεν έχουν ζάχαρη, αλλά συμπυκνωμένο χυμό του φρούτου. Είναι πολύ νόστιμες και με ελάχιστες θερμίδες».
Και για το βραδινό της ανέφερε: «Το βράδυ τρώω συνήθως καμιά ομελέτα ή μία μπρουσκέτα ή λίγο κρέας με σαλάτα. Η νέα μου αγάπη, είναι η κινέζικη κουζίνα. Τη λατρεύω! Έχω πάρει γουόκ και μαγειρεύω τα πάντα: γλυκόξινο, ρύζι, νούντλς κλπ. Και φυσικά έχω μεγάλη αδυναμία στο ψάρια, τα οποία μου τα φέρνει ο πατέρας μου από τη Ναύπακτο και μου γεμίζει την κατάψυξη! Ένα σημαντικό μυστικό, για μένα, είναι η ποιότητα του φαγητού μου. Όχι η ποσότητα. Θέλω να τρώω καλό φαγητό. Γι' αυτό κι όταν βγαίνω έξω δεν με πειράζει πόσο θα φάω, αλλά τι θα φάω».
Για την άσκηση που κάνει, τόνισε: «Λόγω των καθημερινών μας προβών (για το Fame) κάνω χορό, όμως γενικά γυμνάζομαι. Λατρεύω τη hot yoga. Και τελευταία έχω κολλήσει με το TRX -γυμναστική με ιμάντες. Βέβαια είναι πολύ δύσκολο, αλλά δυναμώνει τους παλμούς της καρδιάς και βελτιώνει την αναπνοή-κάτι που χρειάζομαι αυτή την περίοδο, αφού στη σκηνή θα χορεύουμε και θα τραγουδάμε».
Τέλος, αποκάλυψε και την εμμονή της, λέγοντας: «Στο μόνο πράγμα που δεν μπορώ να αντισταθώ με τίποτα είναι τα γλυκά! Μου αρέσουν και εκείνα με σοκολάτα, αλλά και οι λεμονόπιτες, το μιλφέιγ, η κρεμ μπρουλέ. Όλα! Δεν στερούμαι τίποτα, αλλά προσπαθώ να μην ξεφεύγω συχνά».

Πηγή : http://www.myworld.gr



 

No comments:

Post a Comment